Reklamní prostor v hodnotě 1,2 milionu korun získal zdarma v průběhu letošního roku dětský fond UNICEF díky zpravodajském portálu EuroZprávy.cz. Vedle bezplatné inzerce portál fondu poskytl i přímou finanční pomoc. V obdobných aktivitách plánuje pokračovat i v roce 2021.
Inzertní prostor v hodnotě více než jednoho milionu korun využil UNICEF během letošních devíti měsíců. „Spolupráce s neziskovými organizacemi je důležitou součástí naší firemní politiky. Podpora tak silného partnera, jakým je UNICEF, a dosažené výsledky, jsou pro nás potvrzením, že jsme na správné cestě,“ řekl Petr Zelinka, ředitel digitálních médií INCORP, do jehož portfolia EuroZprávy.cz patří.
Vedle toho pak mainstreamový zpravodajský portál EuroZprávy.cz podpořil dětský fond i přímým finančním darem. „Darovaných padesát tisíc korun společně s financemi získanými z reklamní kampaně umožní fondu v této nelehké době podpořit ty nejohroženější z nás – děti. Věříme, že i drobná pomoc se může stát příkladem pro další dárce,“ dodal Petr Zelinka.
„I v době probíhající pandemie je stále potřeba pomáhat dětem v krizových oblastech světa, které stále nemají přístup k pitné vodě, strádají podvýživou a kvůli válce nemohou chodit do školy. Díky mediální a finanční podpoře od společnosti INCORP můžeme pokračovat v programech na pomoc těm nejpotřebnějším dětem. Velmi si ceníme možnosti oslovit s tématy UNICEF čtenáře serveru Eurozprávy.cz. Za finanční dar můžeme pořídit jedenáct Škol v krabici, které zajistí školní pomůcky pro 452 dětí,“ uvedla Pavla Gomba, výkonná ředitelka UNICEF v České republice.
EuroZprávy.cz plánují v obdobných aktivitách pokračovat i v dalším roce. Podle šéfa vydavatelství je bezplatné poskytnutí inzertního prostoru ideálním nástrojem pro média napříč tuzemským mediálním trhem, jak mohou podpořit různé neziskové organizace.