Agentura Better dnes kromě výkonnostního marketingu buduje kvalitní značky. K dovršení proměny na digitálně kreativní agenturu si Better v novém roce nadělil vylepšený brand a minimalistický web.
“Better se posledních pár let intenzivně věnoval tomu, aby vedle jeho klasické výkonnostní části stála kvalitní kreativa. Vybudovali jsme brandové oddělení, které dnes díky tvrdé práci a zkušenostem dokáže budovat velké značky a tvořit špičkový dizajn. Jako dárek k procesu transformace jsme si nadělili vylepšený brand, který plně odpovídá tomu, kde dnes jsme,” uvádí Stanislav Pluháček, CEO Betteru. Kreativní část Betteru má dnes pod palcem art director Stanislav Bílek a senior brand strategist Monika Pospíšilová. Tým better kreativců navrhoval například strategie značek a komunikační kampaně pro Mapei, Rosalgin, Dům Barev, Hudy.
Transformace Betteru se podepsala na zbrusu komunikaci agentury. Za grafickým návrhem stojí designér Petr Štěpánek a Art Director Betteru Stanislav Apoka Bílek. “Obsah má být král. Proto je web založený především na kvalitním obsahu a textu. Better totiž má co říct, nepotřebuje korporátní fráze,” popisuje Štěpánek.
“Identita dnešního Betteru kombinuje čistou typografii, která mluví jasnou řečí spolu s ukázkami prací a vždy reaguje z nadsázkou či trefnou hláškou na dané médium, na kterém je aplikována. Tím jasně vyjadřujeme náš postoj k práci, míříme jasně na sdělení, ale kreativně a bez dalšího balastu – s důrazem na efektivitu. Stejně tak kompozičně, kdy se snažíme využít každý prostor a přirozeně ho zaplnit, nebo naopak nechat plynout v něm hlavní sdělení, tak aby byl dosažen maximální vizuální efekt s minimem výrazových prostředků,” popisuje Stanislav Bílek, art director Betteru.
O BETTERU
Co Better rozhodně není? Nejsme jen další agentura, která bezmyšlenkovitě plní klientovo zadání. My jsme better. Už 15 let se přizpůsobujeme trhu i trendům a pomáháme klientům růst. Naše rozhodnutí a doporučení zakládáme na reálných datech a doplňujeme je o kvalitní vizuál, který jen tak z hlavy nedostanete.