Více
    0.1 C
    Czech
    Pátek 3. ledna 2025

    Hry od českého studia Bohemia Interactive oslovily v roce 2020 14 milionů hráčů a prodalo se jich za 1,6 miliardy korun

    Největší české herní studio Bohemia Interactive loni i přes nepříznivé globální události zaznamenalo velmi úspěšný rok. Dařilo se jak celé společnosti, tak i jejím hlavním titulům (Arma 3, DayZ, Vigor a Ylands). Hry od českých vývojářů z Bohemia Interactive si v loňském roce užilo 14 milionů aktivních hráčů po celém světě. „Bohemka“ v roce 2020 prodala celkem 5,7 milionů kopií svých her a jejich rozšíření s tržbami přes 1,6 miliardy korun.

    Zatímco mnoho odvětví loni stagnovalo, hernímu průmyslu se v celosvětovém měřítku dařilo. Nejinak tomu bylo i u největšího českého herního studia Bohemia Interactive, které zažilo zažilo velmi rušný rok, který byl zároveň druhý prodejně nejúspěšnější za celou více než 20letou historii této české herní firmy. Vývojáři pokračovali v průběžném vylepšování svých titulů a s jejich rozšiřováním na nové platformy. Hry Bohemia Interactive si tak hráči mohou užít nejen na PC, ale i na konzolích XboxPlaystation a Switch a na mobilních platformách Android a iOS.

    Studio Bohemia Interactive si s více než 350 lidmi v celkem 6 pobočkách ve 3 zemích světa (ČR, Nizozemsko a Thajsko) upevnilo pozici nejvýznamnějšího tuzemského zaměstnavatele v oboru.

    O herním studiu Bohemia Interactive

    Bohemia Interactive je největší herní studio v ČR, založené v roce 1999. Jeho portfolio tvoří série vojenských simulací ARMA pro PC, průkopnický online survival DayZ pro PC a konzole, kreativní platforma Ylands pro PC a mobilní zařízení a free to play akce Vigor pro Xbox One, Playstation a Nintendo Switch. Bohemia Interactive si zakládá na úzké a dlouhodobé spolupráci s komunitou, tvorbě her i platforem s dlouhou životností i vývojářskou podporou, ale hlavně na hledání novátorských řešení při vývoji a vydávání nových titulů. Bohemia Interactive je členem Asociace českých herních vývojářů a sama se vlastními aktivitami podílí na rozvoji a zlepšování podmínek pro vývoj her v ČR.

    Sledujte nás na sítích

    Práce na home office může bránit v kariérním postupu, myslí si přes 40 % dotázaných zaměstnanců

    Nedávný průzkum společnosti Colliers založený na analýze odpovědí více než pěti set českých zaměstnanců napříč různými odvětvími odhalil, že přes 40 % zaměstnanců považuje práci na dálku za brzdu svého profesního růstu. Zjištění dále naznačují, že je pro zaměstnance důležitější osobní kontakt s kolegy než samotné pracovní prostředí a technologie, které se často považují za samozřejmost, a to ve vysokém standardu.

    Z průzkumu vyplynulo: lidé sice začali využívat AI a strojový překlad – ale cizí jazyky se budou muset stále učit.

    Podle průzkumu, který vypracovali odborníci na vzdělávací technologie z British Council, britské mezinárodní organizace pro kulturní vztahy a vzdělávací příležitosti, a Research Institute of Digital Innovation in Learning (při ODUGlobal, který sídlí na Old Dominion University ve Virginii, USA), 60 % učitelů angličtiny nesouhlasí s tím, že umělá inteligence (AI) a automatizovaný překlad nahradí při výuce jazyků učitele. Mnoho učitelů uvedlo, že jazyky mají hluboký kulturní, sociální a emocionální rozměr a že AI nedokáže nahradit kontakt učitele se studenty.

    Přichází Evala, nový program pro účetní kanceláře

    Srozumitelný, přehledný a snadno ovladatelný. V pátek 1. března vstupuje na český trh nový účetní program Evala s jasným cílem – nabídnout účetním kancelářím a samostatným účetním moderní nástroj pro 21. století. Za vývojem Evaly stojí brněnská společnost Seyfor, jedna z největších IT firem ve střední Evropě.

    Transformace zábavního průmyslu: Jak data science oživuje naše oblíbené streamingové služby

    Datová věda se stala klíčovým prvkem v mnoha oblastech lidského života, přičemž hodnota algoritmů a jejich efektivita jsou neocenitelnými nástroji pro moderní společnost. Jednou z oblastí, kde datová věda vyniká a stala se skutečným uměním, je zábavní průmysl. V tomto článku se zaměříme na úlohu datového analytika a uvedeme několik příkladu využití datové vědy v oblasti zábavy.

    Wienerberger obnovuje výrobu v závodech

    Společnost Wienerberger obnovuje výrobu ve svých závodech na pálené výrobky. Po zimní odstávce spojené primárně s technologickými inovacemi a údržbovými pracemi vrací zpět do provozu osm závodů z deseti. Bez přerušení i nadále běží provoz v Cihelně Kinský v Kostelci nad Orlicí. Naopak v režimu dlouhodobé odstávky setrvá závod v Týně nad Vltavou. Obnova provozu probíhá postupně od ledna a potrvá do dubna. Během zimní pauzy provedla společnost v závodech významné investice do inovací.

    NEJNOVĚJŠÍ

    Práce na home office může bránit v kariérním postupu, myslí si přes 40 % dotázaných zaměstnanců

    Nedávný průzkum společnosti Colliers založený na analýze odpovědí více než pěti set českých zaměstnanců napříč různými odvětvími odhalil, že přes 40 % zaměstnanců považuje práci na dálku za brzdu svého profesního růstu. Zjištění dále naznačují, že je pro zaměstnance důležitější osobní kontakt s kolegy než samotné pracovní prostředí a technologie, které se často považují za samozřejmost, a to ve vysokém standardu.

    Z průzkumu vyplynulo: lidé sice začali využívat AI a strojový překlad – ale cizí jazyky se budou muset stále učit.

    Podle průzkumu, který vypracovali odborníci na vzdělávací technologie z British Council, britské mezinárodní organizace pro kulturní vztahy a vzdělávací příležitosti, a Research Institute of Digital Innovation in Learning (při ODUGlobal, který sídlí na Old Dominion University ve Virginii, USA), 60 % učitelů angličtiny nesouhlasí s tím, že umělá inteligence (AI) a automatizovaný překlad nahradí při výuce jazyků učitele. Mnoho učitelů uvedlo, že jazyky mají hluboký kulturní, sociální a emocionální rozměr a že AI nedokáže nahradit kontakt učitele se studenty.

    Přichází Evala, nový program pro účetní kanceláře

    Srozumitelný, přehledný a snadno ovladatelný. V pátek 1. března vstupuje na český trh nový účetní program Evala s jasným cílem – nabídnout účetním kancelářím a samostatným účetním moderní nástroj pro 21. století. Za vývojem Evaly stojí brněnská společnost Seyfor, jedna z největších IT firem ve střední Evropě.

    Transformace zábavního průmyslu: Jak data science oživuje naše oblíbené streamingové služby

    Datová věda se stala klíčovým prvkem v mnoha oblastech lidského života, přičemž hodnota algoritmů a jejich efektivita jsou neocenitelnými nástroji pro moderní společnost. Jednou z oblastí, kde datová věda vyniká a stala se skutečným uměním, je zábavní průmysl. V tomto článku se zaměříme na úlohu datového analytika a uvedeme několik příkladu využití datové vědy v oblasti zábavy.

    Wienerberger obnovuje výrobu v závodech

    Společnost Wienerberger obnovuje výrobu ve svých závodech na pálené výrobky. Po zimní odstávce spojené primárně s technologickými inovacemi a údržbovými pracemi vrací zpět do provozu osm závodů z deseti. Bez přerušení i nadále běží provoz v Cihelně Kinský v Kostelci nad Orlicí. Naopak v režimu dlouhodobé odstávky setrvá závod v Týně nad Vltavou. Obnova provozu probíhá postupně od ledna a potrvá do dubna. Během zimní pauzy provedla společnost v závodech významné investice do inovací.