Dentsu oznamuje vyčlenění služeb v oblasti digitálních technologií, které dosud v Česku poskytovalo pod hlavičkou Isobar technologies, pod značku Merkle.
V čele Merkle zůstává Daniel Urminský, který stojí za růstem společnosti v oblasti rozvoje digitálních technologií,i CRM, marketingové automatizace a datové analýzy. Součástí změny je i přesun sídla společnosti z centra Prahy do současného sídla dentsu v Holešovicích.
Přejmenování české pobočky je v souladu se strategií mateřské společnosti dentsu, která posiluje klíčový byznys zaměřený na Customer Experience Management (CXM – řízení zákaznické zkušenosti). Merkle se tak stává i na českém trhu fullservisovou CXM agenturou zajišťující komplexní služby v oblasti řízení obchodu, zákaznické spokojenosti a marketingové automatizace. Merkle se vyznačuje tím, že zná a při implementacích respektuje oborová specifika zákazníků.
Daniel Urminský, regionální manažer Merkle, k nové značce říká: „Jasnou definicí služeb pod značkou Merkle dokážeme našim klientům nabídnout ještě rozsáhlejší expertizu a kompletní agenturní servis. Díky zázemí značkyMerkle, která celosvětově zaměstnává 16 tisíc oborově orientovaných (byznysové vertikály) specialistů na CXM, budou mít naše aktivity globální přesah a umožní nám expandovat na další trhy. Věřím, že reference úspěšně realizovaných českých projektů spojených s technologiemi, jako jsou Salesforce nebo Microsoft, plánované expanzi pomohou.“
Souběžně s rebrandingem se pražská centrála Merkle přestěhovala do kancelářského komplexu ArtGen v Praze-Holešovicích. Sídlí tak pod jednou střechou s dentsu Česká republika.. Nové kancelářské prostory umožní plánovaný růst týmu Merkle, poskytnou zaměstnancům více komfortu a skvělé zázemí pro práci i relaxaci. Zároveň jsou plně adaptované na nový styl fungování daný aktuální pandemickou situací. Významný růst týmu je plánován také v Brně, kde firma působí již od roku 2017.
Merkle:
Technologický tým pod vedením Daniela Urminského se primárně zaměřuje na konzultační činnost a implementace řešení technologických partnerů. Jeho doménou jsou mimo jiné marketingové technologie. Disponuje nejzkušenějším implementačním týmem v regionu se specializací na americkou jedničku mezi CRM systémy Salesforce. V uplynulých letech se stal český tým TOP B2C partnerem Salesforce, získal mnoho spokojených klientů z různých odvětví a za úspěšné projekty obdržel řadu ocenění včetně Salesforce Rising Star. Dlouhodobě se specializuje na digitalizaci finančních a bankovních institucí, retailových společností a výrobních podniků.