Stanice China Global Television Network (CGTN) v pondělí představila oficiální píseň a videoklip k celosvětové kampani The Media Challengers, jejímž cílem je upozornit na nadějné moderátory, reportéry a influencery.
Ve čtyřminutové písni s názvem „The Media Challengers“ vystupují moderátoři CGTN Ji Xiaojun, Tian Wei, Wang Guan, Eva May, Kui Yingchun a Zhou Heyang.
Při příležitosti představení písně se ke štábu CGTN připojili také čtyři vloggeři a influenceři, kteří mají obrovské fanouškovské základny po celém světě: Shaun Gibson ze Spojeného království, Anzelika Smirnova z Lotyšska, Ju Ju z jihozápadní čínské provincie Sečuán a Malik Naibi z Pekingu.
Lehká a optimistická melodie, která ztělesňuje snahu mladých lidí plnit si své sny, vybízí tvůrce obsahu z celého světa, aby se připojili k rozmanitému a mezinárodnímu týmu CGTN.
Registrace do talentové kampaně The Media Challengers končí koncem června 2021. Následně bude zveřejněna sestava mentorů a vybraných účastníků. Před ukončením kampaně v září 2021 spustí CGTN výběrové řízení prostřednictvím online videí a reality show, které se budou konat na dálku i osobně.
Účastníci, kteří se dostanou do užšího výběru, se stanou členy globální banky talentů CGTN a absolvují odborné školení. Nejúspěšnější talenti dostanou nabídku pracovat jako zaměstnanci na plný nebo částečný úvazek v pekingské centrále CGTN nebo v jejích mezinárodních kancelářích ve Washingtonu, Londýně a Nairobi. Budou také zváni na speciální programy CGTN pořádané v letech 2021 a 2022.