Tradiční čistě český lifestyle magazín Luxury Guide a jeho sesterské tituly zaměřené na byznys, cestování a development mění majitele. Zavedené značky Luxury Guide, Luxury Business, Luxury Design&Developer a Luxury Travel&Style přecházejí po dvaceti letech pod mezinárodní investiční skupinu Khypo s. r. o. Ta stojí mimo jiné za fondem kvalifikovaných investorů Czech Capital Fund SICAV, jehož nemovitostní subfond CZECH CAPITAL RE byl letos Hospodářskými novinami vyhodnocen jako nejvýnosnější produkt ve své kategorii na domácím trhu.
Skupina Khypo od předchozí vydavatelky Mileny Žampové s balíkem printových titulů převzala také web luxuryguide.cz. V rámci online magazínu noví majitelé plánují mimo jiné vznik sekce věnované udržitelnosti a společenské zodpovědnosti. Nově vzniklou mediální sekci Khypo povede Jitka Krulcová. Ta přichází do nové pozice z postu publisherky vydavatelství Premium Media Group. „Luxury Guide je v segmentu high-end lifestylu dlouhodobě nejsilnější domácí značkou. Do projektu máme v plánu investovat nejen finanční zdroje, ale také velké množství energie. Aktuálně pracujeme na redesignu všech převzatých titulů. Především v ústředním produktu Luxury Guide se chceme více věnovat reportážím, autentickým recenzím a přinášet českým čtenářům mezinárodní inspiraci. Naším bezprostředním cílem je upevnit pozici Luxury Guide v segmentu A+ magazínů a jasně se vyhranit na cestě k pozici lokální jedničky,“ představuje plány nového vydavatele publisherka Jitka Krulcová. Pozici Advertising Director bude i nadále zastávat Jitka Klementová.
Listopadová premiéra Luxury Guide
„V dobře cíleném vydavatelském sektoru spatřujeme nemalý ekonomický potenciál, naše ambice ale směřují také k obohacení mediální scény o zajímavé produkty,“ říká Miloš Vančura, zakladatel investiční skupiny Khypo. Tištěná varianta se nadále drží přímé distribuce, a to na 7000 adres z privátní databáze investiční skupiny, ale také z databází kontaktů nejvýznamnějších partnerů vydavatelství působících v oblasti luxusu. Významný distribuční kanál magazínu představují také pětihvězdičkové hotely, vybrané restaurace, beauty salony, showroomy, privátní kliniky a sportovní kluby. První vydání magazínu v režii nového týmu vychází již v listopadu.