Společnost Zaslat.cz má nového marketingového ředitele. Na pozici chief marketing officer (CMO) nastupuje Tomáš Šebesta. Jeho cílem je budovat ze Zaslat.cz důvěryhodnou značku, která je leaderem logistických řešení jak pro běžné zákazníky, zejména pak pro malé a střední firmy.
Tomáš Šebesta posílí tým Zaslat půl roku poté, co tato brněnská firma obdržela zahraniční investici a stala se členem mezinárodní skupiny Alsendo.
„Zaslat bylo vždy firmou, která velmi hledí na data a podle nich směřuje své aktivity. Jedině s maximálním využitím dat při tvorbě marketingových strategií i rozvoji produktu, se staneme leaderem v nabídce logistických řešení. Věřím, že Tomáš Šebesta je pro tyto cíle klíčovou a správnou posilou našeho týmu,“ komentuje nástup nového CMO Miroslav Michalko, ředitel Zaslat.cz.
Vedení společnosti se na konci loňského roku rozšířilo o zkušeného finančního manažera Martina Ruckeho, která nastoupil na pozici CFO.
Doposud působil Tomáš Šebesta na pozici ředitele marketingu ve skupině Outdoor Concept, do které patří mimo jiné i prodejce outdoorových značek Rock Point. V posledním roce a půl jej pracovně zaměstnávala zejména implementace kompletního rebrandingu a repositioningu české outdoorové značky Hannah. V minulosti působil mimo jiné na brandových a marketingových pozicích v Pivovarech Staropramen nebo jako konzultant v agentuře Socialbakers.
„Zaslat je nyní na prahu velkých změn ve svém fungování. Kromě podpory ze strany zahraniční investorů je to i možnost opřít se o know how dalších partnerů ze skupiny Alsendo. To Zaslat dává příležitost představit českým zákazníkům unikátní produkt. A to jak těm koncovým, tak zejména firemním, od malých podnikatelů až po největší firmy,“ dodává Tomáš Šebesta ke svému nového působišti.