Novou seniorní marketingovou manažerkou značky Mattoni, tradiční značky minerální vody z portfolia skupiny Mattoni 1873, je Miroslava Moravcová. Kristýna Tomečková se ujímá řízení nápojových značek Aquila, Dobrá voda, Poděbradka a Hanácká kyselka. V nových pozicích obě dámy zúročí dlouholeté zkušenosti s řízením lokálních i mezinárodních značek z oblasti rychloobrátkového zboží.
Miroslava Moravcová působí ve skupině Mattoni 1873 již od října 2016. Postupně pracovala na různých marketingových pozicích u nápojových značek Dobrá voda, Poděbradka, Hanácká kyselka či Aquila, odpovídala za řízení značek Mattoni 1873 v Rakousku (Waldquelle, Traubisoda). Před příchodem do Mattoni 1873 byla manažerkou značek ve firmách PALMA a.s. Bratislava, HENKEL Beauty Care Bratislava, BONGRAIN/SAVENCIA Milex NMNV a Pribina-TPK Praha.
Je absolventkou Fakulty managementu Univerzity Komenského v Bratislavě, kde vystudovala Mezinárodní ekonomické vztahy a Strategický management & marketing. Hovoří anglicky a francouzsky. Mezi její zájmy patří kreativní manuální činnosti (od malování po aranžování květin), latinsko-americké tance, relaxační golf, čtení netradičních knih a poznávaní nových kultur.
Kristýna Tomečková nastupuje do Mattoni 1873 po rodičovské dovolené. Předtím působila téměř osm let na obchodních a marketingových pozicích ve společnostech Freudenberg Household Products (značka Vileda), Reckitt Benckiser a Mitsubishi Electric.
Vystudovala obchodní právo na Fakultě mezinárodních vztahů VŠE Praha a získala magisterský titul v oboru reklamy a podnikání na Universidad de Barcelona. Mluví anglicky, italsky, španělsky, katalánsky a francouzsky. Volný čas věnuje nejraději svým třem dětem, pečení a šití.