Je to jako pocit nového startu, když se mohutná síla monster trucku vrhne na vadnoucí zahradu. Nová televizní reklama společnosti Hornbach opět otevírá jarní sezonu svým typickým způsobem – s množstvím bláznivých nápadů a velkou dávkou humoru.
Tak, jak se dalo očekávat, nejnovější, do očí bijící jarní reklama společnosti Hornbach nese několik významových vrstev. Přirozeně jde v první řadě o zahradničení a inovativní terénní úpravy, dále ale také o touhu, vášeň pro tvoření a chuť začít něco nového; tedy tradiční pilíře komunikace Hornbach. Typicky lehkovážné téma jara zobrazované s tak hrubou silou však vyjadřuje víc, než se na první pohled zdá – tonalita reklamy reaguje na současný emocionální stav Evropanů, kteří po měsících lockdownu potřebují uvolnění.
„Vytvoř si prostor“ – oživujícím klíčovým poselstvím nového spotu je óda na svobodu. Na svobodu, kterou najdete ve své zahradě, od vyhloubení jezírka až po demolici staré boudy. Svoboda, po které touží po roce pandemie všichni. A jaká je lepší cesta k dosažení této svobody než pětitunové monstrum, které tančí po zahradě s půvabem baleríny. Na to, aby mohlo vzniknout něco nového, je třeba se nejprve zbavit toho starého. „Každý nový začátek potřebuje prostor, a toto je naše pozvánka. S množstvím vášně a zábavy a jako vždy neobvyklým způsobem,“ vysvětluje Thomas Schnaitmann, Head of Brand International pro Hornbach.
Zakladatel společnosti Heimat Guido Heffels dodává: „Výběr ženy jako protagonistky nevycházel ze záměru vyvolat diskuzi o pohlaví. Naše hrdinka byla jednoduše nejlepší volbou pro tuto reklamu.“
Spot byl natočen pod vedením režiséra Martina Wernera ve spolupráci se společností CZAR Film GmbH v Berlíně. Hudba pochází od 48k a skladatele Thomase Berlina.
Vizitka kampaně:
Kampaň „Vytvoř si prostor“
Název kampaně: „Vytvoř si prostor“
Začátek kampaně: 21. května 2021
Mediatypy: hlavní: TV, online, doplňkové: OOH, print
Agentura: Heimat Berlín
Produkce: CZAR Film GmbH
Režisér: Martin Werner
Zvukový design: Loft Tonstudios GmbH