V sedmičlenné výkonné radě nově usedne Martin Jaroš z agentury Ewing a Václav Pavelka z agentury Native. Ve výkonné radě bude nadále pokračovat Petr Lesenský (Lesensky.CZ), Jana Lutonská (Bison & Rose), Rostislav Starý (PR.Konektor) a Michal Vlasák (Havas PR Prague). Předsedou výkonné rady zůstává Patrik Schober (PRAM Consulting).
Z důvodu opatření vlády probíhalo zasedání Generálního shromáždění poprvé v historii asociace online. Opatření se dotkla nejen aktivit asociace, ale celého oboru. “PR agentury, stejně jako ostatní subjekty podnikající v komunikaci, v současné chvíli čelí krizi vyvolané pandemií covid-19. Jsem optimista, proto podobně jako moji kolegové hledám v této situaci i příležitost. PR komunikaci řada našich klientů považuje za klíčovou. A to nejen k externím partnerům a veřejnosti, ale nyní zejména ke svým zaměstnancům. Zároveň vidíme, že se na trhu práce objevuje čím dál tím víc profesionálů, jak firmy pod tlakem krize postupně propouští zaměstnance a ruší některá místa. I toto je pro nás příležitost jak získat zkušené posily, nebo nabídnout externě služby, které klienty vyjdou v porovnání s náklady na zaměstnance výhodněji,” říká k cílům pro nadcházející období Patrik Schober.
APRA se od začátku letošního roku se APRA aktivně podílí na realizaci hackathonu Cesta ven, který pracuje na integrované komunikační kampani na podporu vakcinace. Nadále se soustřeďuje na pravidelné aktivity. „Oživit plánujeme vzdělávací akademii, o kterou je velký zájem. Otevíráme přihlášky do PR cen Lemur a věříme, že se budeme moci potkat na PR sekci letošní konference Forum Media,” doplňuje výčet aktivit Patrik Schober.
Generální shromáždění volilo i členy revizní rady. Stávající členy Jaroslava Duroně z agentury PR.Konektor a Martina Frýdla z agentury AC&C doplnil Jan Kučmáš z agentury AMI Communications.
O Asociaci public relations (APRA)
APRA (Asociace public relations) je dobrovolné sdružení PR agentur působících na území České republiky. Vznikla jako odborné sdružení, jehož prvořadým posláním je prezentovat obor PR zejména odborné a klientské veřejnosti, všestranně kultivovat činnost agentur, prosazovat tzv. nejlepší praxi, vytvářet prostor k široké profesní diskuzi a budovat dobré jméno oboru. APRA zároveň garantuje kvalitu nabízených služeb členských agentur prostřednictvím certifikace. Asociace dbá na dodržování etických pravidel dle Stockholmské charty a aktuálně sdružuje 17 českých i zahraničních PR agentur působících na českém trhu.