Společnost PPC Bee, která se zabývá vývojem stejnojmenné aplikace, prostřednictvím níž velcí e-commerce hráči jako například Alza, MALL Group či NOTINO zvyšují efektivitu reklamních kampaní, změnila svou majetkovou strukturu. Původními majiteli byli Ondřej Bartas, Pavel Vachek a Tomáš Novotný. Vachek se nyní stal majoritním vlastníkem poté, co od Novotného odkoupil jeho podíl. Nově Vachkovi patří 75 % v PPC Bee a ve firmě bude nyní zastávat funkci CEO.
“Naší motivací k této změně byla snaha dosáhnout větší flexibility při aktuálně probíhajících jednáních s několika strategickými investory. Od vstupu partnera si slibujeme pomoc s expanzí na zahraniční trhy, na kterou bychom se v nadcházejícím roce chtěli více zaměřit,” vysvětluje důvod změn Pavel Vachek, CEO PPC Bee.
“Od okamžiku založení firmy dosahujeme v průměru meziročního růstu objemu spravovaných kampaní na úrovni 105 %. V roce 2020 jsme spravovali kampaně v hodnotě 533 milionů Kč. I nadále plánujeme udržet průměrný meziroční růst okolo 100 %. Během pěti let máme v plánu zpracovávat kampaně v celkové hodnotě přesahující 20 miliard Kč. K růstu nám také pomohou další nabízené služby. V loňském roce jsme spustili například Facebook remarketing a v blízké době plánujeme rozšíření o Google Display Network. Abychom byli schopní náš růst podpořit, jednáme také o vstupu strategického investora do firmy,” přibližuje Vachek.
Pavel Vachek vedle PPC Bee stál u zrodu několika dalších úspěšných podniků. Je například majitelem společnosti FakturaOnline s.r.o. a s Tomášem Karpíškem a dalšími lidmi ze skupiny Ambiente také spolumajitelem FunLab s.r.o., která stojí za značkou kávy Sofee. Vachek rovněž založil a deset let vedl digitální agenturu Blueberry.