Komunikační agentura Rubikon PR, která se zaměřuje na klienty z oblasti e-commerce a technologií, rozšiřuje své portfolio klientů působících na slovenském trhu o přední evropskou online platformu pro módu a životní styl Zalando. Zodpovědná bude za korporátní komunikaci společnosti, která usiluje o to stát se prvním místem, kam zákazníci zamíří, když pomyslí na módu.
Na slovenském trhu působí Rubikon PR od roku 2019. Více než tři roky se pod vedením Elišky Bobulové úspěšně stará o korporátní komunikaci Zalando na českém trhu. Výběr agentury pro slovenský trh probíhal v několika fázích. Nejlepší nabídku předložil právě Rubikon PR.
“Jsme pyšní na to, že Zalando můžeme představit také slovenským novinářům. Příchod tohoto brandu je velkou událostí jak pro slovenskou e-commerce, tak pro samotné spotřebitele a místní partnerské značky. Věříme, že naší prací přispějeme k úspěšnému etablování značky Zalando na Slovensku,” říká Šimon Rákosník, Managing Partner Rubikon PR.
Aleksandra Adrian, tisková mluvčí společnosti Zalando pro Českou republiku a Slovensko, dodává: „Jsme rádi, že Rubikon PR nás zastupuje nyní i na Slovensku a těšíme se na mnoho zajímavých společných projektů.“
Rubikon PR stál při společnosti Zalando už v průběhu oznámení plánu na rozšíření na slovenský trh a také při jejím následném představení v této zemi. Rubikon PR bude zodpovídat za korporátní komunikaci firmy, budování vztahů s novináři a centrálnímu berlínskému týmu bude pomáhat s organizací eventů a tiskových konferencí pro místní média. Na straně agentury bude za komunikaci zodpovídat tým pod vedením Jana Novosada.