Více
    1.3 C
    Czech
    Čtvrtek 21. listopadu 2024

    Socialbakers a Astute Solutions se mění na Emplifi

    Společnosti Astute Solutions a česká společnost Socialbakers dnes oznámily, že se mění na novou značku Emplifi. Ta bude zákazníkům poskytovat jednotnou Customer Experience (CX) platformu podporovanou společností Audax. Za tímto projektem tedy stojí firmy s více než 20 lety zkušeností v globálních operacích a zákaznickou základnou přibližně 7 000 špičkových světových značek. Emplifi bude svým klientům poskytovat nástroje, které jsou potřebné k propojení marketingu na sociálních médiích, zákaznické péče a e-commerce na sociálních sítích, s cílem řešit a eliminovat klíčové nedostatky v zákaznické zkušenosti. 

    „Posláním Emplifi je pomáhat klientům lépe se vcítit do jejich vlastních zákazníků a umocňovat jejich zkušenosti se značkou,“ říká Mark Zablan, generální ředitel společnosti Emplifi. „Očekávání zákazníků se rychle mění a značky musí být schopny pružně reagovat prostřednictvím silných a empatických kroků. Vzhledem k tomu, že zákazníci využívají čím dál tím více sociálních a digitálních prostředků ke spojení, komunikaci a transakcím, je Emplifi nastaveno tak, aby pomohlo značkám uspět dnes, a současně se v budoucnu rozšířit o nové kanály.“ 

    České značky se zaměřují na globální i lokální publikum a chtějí mít přístup k nejlepším technologiím pro zákaznickou zkušenost,“ říká Nikola Pantovič, Chief Revenue Officer, Emplifi. „Socialbakers a Astute se staly společností Emplifi a my jsme nadšeni naší CX cloudovou platformou, která bude pomáhat klientům zde v České republice poskytovat vynikající digitální zážitky svým zákazníkům, ať už se připojí kdekoli na své zákaznické cestě.“

    Značka Emplifi se zrodila z potřeby efektivnějšího propojení firem a jejich zákazníků. S neustálými změnami v chování spotřebitelů a jejich rostoucím očekávání napříč kanály potřebují značky jednotný přístup k řízení Customer Experience. V současnosti upřednostňují spotřebitelé okamžité pohodlí a rychlost, o čemž svědčí rostoucí zájem o nákupy na sociálních sítích, péči o zákazníky či digitální samoobslužnost. Kupříkladu nákupy na sociálních sítích v poslední době velmi prudce vzrostly. Až 30 % spotřebitelů uvedlo, že nakupuje online – prostřednictvím sociálních sítí. eMarketer předpokládá, že tržby z obchodu na sociálních sítích dosáhnou ještě do konce tohoto roku hodnoty 36,09 miliard dolarů. 

    „Customer Experience je klíčem k úspěšné konkurenceschopnosti na moderním digitálním trhu. Jedním ze zásadních zjištění roku 2020 bylo odhalení skutečného nedostatku digitální transformace
    u mnoha společností a stejně tomu bylo i v případě Customer Experience,“ řekl Alan Webber, viceprezident pro Customer Experience Solutions ve společnosti IDC. „Firmy, které budou v následujícím období úspěšné, budou schopny implementovat technologie a nástroje Customer Experience nové generace. Ty jim umožní snazší propojení se zákazníky, a to způsoby, které budují důvěru, loajalitu a dlouhodobý závazek.“ 

    „Ve společnosti Delta jsme odhodláni udržovat Customer Experience jako hlavní bod zájmu, a to jak pro naše interní, tak pro naše externí zákazníky,“ uvádí Angela Gammill, generální ředitelka IFS Technology & Innovation, Delta Air Lines. „Díky Custumer Experience platformě od společnosti Astute, můžeme našim letuškám nabízet komplexnější podporu v reálném čase. I proto jsme rádi, že můžeme být součástí tohoto partnerství a že máme tu možnost využívat uceleného řešení Customer Experience od Emplifi. Díky tomu můžeme v budoucnu dosáhnout provozní dokonalosti, o kterou usilujeme napříč různými kontaktními body se zákazníky. Tuto podporu poskytujeme až 20 000 našich pracovníků, ti tak s naší společností mohou být ve spojení, ať jsou kdekoli ve světě. “ 

    Emplifi, jakožto jednotná CX platforma, vstupuje na trh s působivou zákaznickou základnou složenou ze značek jako McDonalds, Delta Airlines a Ford Motor Company. 

    Sledujte nás na sítích

    Práce na home office může bránit v kariérním postupu, myslí si přes 40 % dotázaných zaměstnanců

    Nedávný průzkum společnosti Colliers založený na analýze odpovědí více než pěti set českých zaměstnanců napříč různými odvětvími odhalil, že přes 40 % zaměstnanců považuje práci na dálku za brzdu svého profesního růstu. Zjištění dále naznačují, že je pro zaměstnance důležitější osobní kontakt s kolegy než samotné pracovní prostředí a technologie, které se často považují za samozřejmost, a to ve vysokém standardu.

    Z průzkumu vyplynulo: lidé sice začali využívat AI a strojový překlad – ale cizí jazyky se budou muset stále učit.

    Podle průzkumu, který vypracovali odborníci na vzdělávací technologie z British Council, britské mezinárodní organizace pro kulturní vztahy a vzdělávací příležitosti, a Research Institute of Digital Innovation in Learning (při ODUGlobal, který sídlí na Old Dominion University ve Virginii, USA), 60 % učitelů angličtiny nesouhlasí s tím, že umělá inteligence (AI) a automatizovaný překlad nahradí při výuce jazyků učitele. Mnoho učitelů uvedlo, že jazyky mají hluboký kulturní, sociální a emocionální rozměr a že AI nedokáže nahradit kontakt učitele se studenty.

    Přichází Evala, nový program pro účetní kanceláře

    Srozumitelný, přehledný a snadno ovladatelný. V pátek 1. března vstupuje na český trh nový účetní program Evala s jasným cílem – nabídnout účetním kancelářím a samostatným účetním moderní nástroj pro 21. století. Za vývojem Evaly stojí brněnská společnost Seyfor, jedna z největších IT firem ve střední Evropě.

    Transformace zábavního průmyslu: Jak data science oživuje naše oblíbené streamingové služby

    Datová věda se stala klíčovým prvkem v mnoha oblastech lidského života, přičemž hodnota algoritmů a jejich efektivita jsou neocenitelnými nástroji pro moderní společnost. Jednou z oblastí, kde datová věda vyniká a stala se skutečným uměním, je zábavní průmysl. V tomto článku se zaměříme na úlohu datového analytika a uvedeme několik příkladu využití datové vědy v oblasti zábavy.

    Wienerberger obnovuje výrobu v závodech

    Společnost Wienerberger obnovuje výrobu ve svých závodech na pálené výrobky. Po zimní odstávce spojené primárně s technologickými inovacemi a údržbovými pracemi vrací zpět do provozu osm závodů z deseti. Bez přerušení i nadále běží provoz v Cihelně Kinský v Kostelci nad Orlicí. Naopak v režimu dlouhodobé odstávky setrvá závod v Týně nad Vltavou. Obnova provozu probíhá postupně od ledna a potrvá do dubna. Během zimní pauzy provedla společnost v závodech významné investice do inovací.

    NEJNOVĚJŠÍ

    Práce na home office může bránit v kariérním postupu, myslí si přes 40 % dotázaných zaměstnanců

    Nedávný průzkum společnosti Colliers založený na analýze odpovědí více než pěti set českých zaměstnanců napříč různými odvětvími odhalil, že přes 40 % zaměstnanců považuje práci na dálku za brzdu svého profesního růstu. Zjištění dále naznačují, že je pro zaměstnance důležitější osobní kontakt s kolegy než samotné pracovní prostředí a technologie, které se často považují za samozřejmost, a to ve vysokém standardu.

    Z průzkumu vyplynulo: lidé sice začali využívat AI a strojový překlad – ale cizí jazyky se budou muset stále učit.

    Podle průzkumu, který vypracovali odborníci na vzdělávací technologie z British Council, britské mezinárodní organizace pro kulturní vztahy a vzdělávací příležitosti, a Research Institute of Digital Innovation in Learning (při ODUGlobal, který sídlí na Old Dominion University ve Virginii, USA), 60 % učitelů angličtiny nesouhlasí s tím, že umělá inteligence (AI) a automatizovaný překlad nahradí při výuce jazyků učitele. Mnoho učitelů uvedlo, že jazyky mají hluboký kulturní, sociální a emocionální rozměr a že AI nedokáže nahradit kontakt učitele se studenty.

    Přichází Evala, nový program pro účetní kanceláře

    Srozumitelný, přehledný a snadno ovladatelný. V pátek 1. března vstupuje na český trh nový účetní program Evala s jasným cílem – nabídnout účetním kancelářím a samostatným účetním moderní nástroj pro 21. století. Za vývojem Evaly stojí brněnská společnost Seyfor, jedna z největších IT firem ve střední Evropě.

    Transformace zábavního průmyslu: Jak data science oživuje naše oblíbené streamingové služby

    Datová věda se stala klíčovým prvkem v mnoha oblastech lidského života, přičemž hodnota algoritmů a jejich efektivita jsou neocenitelnými nástroji pro moderní společnost. Jednou z oblastí, kde datová věda vyniká a stala se skutečným uměním, je zábavní průmysl. V tomto článku se zaměříme na úlohu datového analytika a uvedeme několik příkladu využití datové vědy v oblasti zábavy.

    Wienerberger obnovuje výrobu v závodech

    Společnost Wienerberger obnovuje výrobu ve svých závodech na pálené výrobky. Po zimní odstávce spojené primárně s technologickými inovacemi a údržbovými pracemi vrací zpět do provozu osm závodů z deseti. Bez přerušení i nadále běží provoz v Cihelně Kinský v Kostelci nad Orlicí. Naopak v režimu dlouhodobé odstávky setrvá závod v Týně nad Vltavou. Obnova provozu probíhá postupně od ledna a potrvá do dubna. Během zimní pauzy provedla společnost v závodech významné investice do inovací.