Podle průzkumu agentury NMS a České spořitelny se tzv. gamingu v ČR pravidelně věnuje 37 % obyvatel, tedy 2,5 milionu lidí, kteří v průběhu hraní online her provádějí množství finančních transakcí. Proto se Spořitelna rozhodla vstoupit na globálně nejpopulárnější herní sociální síť Twitch a ve své komunikační kampani oslovit právě komunitu českých hráčů online her a inspirovat je prostřednictvím rad, tipů a informací, souvisejících s tématem financí a finančního zdraví v oblasti online počítačových her.
- „V herním průmyslu dochází k obrovskému množství finančních transakcí. Ať jde o výdaje na pořízení počítače, herní konzole, příslušenství, her, ale i výdaje v průběhu hraní her samotných. Ne všichni hráči přitom vědí, jak s penězi zodpovědně nakládat. Proto jim chceme pomáhat prostřednictvím rad, tipů či návodů, na jejichž základě budou hráči úspěšnější nejen v hraní ve virtuálním prostředí, ale i v reálném světě. Máme potvrzené řadou výzkumů a studií, mimo jiné od respektovaného National Institute of Health, že gaming rozvíjí mnoho užitečných životních kompetencí, jako jsou znalost jazyků, schopnost rozhodování, týmovost, trpělivost, postřeh, kreativita nebo strategické myšlení,” říká Monika Hovorková, která ve Spořitelně odpovídá za značku a komunikaci.
- Komunikační kampaň pro Česku spořitelnu vytvořila agentura VMLY&R a do její tvorby zapojila i zástupce z oblasti gamingu, ať šlo o různé esport týmy, herní studia či přímo samotné hráče. Kampaň poběží zejména na online platformách (YouTube, TikTok, Instagram), českých herních webech a také na nejpopulárnější streamovací platformě Twitch. Komunikační kampaň bude cílit zejména na skupinu gamerů ve věku 18-35 let.
Spot je ke zhlédnutí: Silnější v gamingu, #silnější i v životě – YouTube
- „S naším ambasadorem Petrem Jirákem, známým pod přezdívkou Xnapy, budeme vytvářet pravidelný gamingový seriál na Twitchi, kde otevřeme nová gamingová témata, týkající se financí a finančního zdraví, podpory sebevědomí a kyberbezpečnosti, na něž se chceme dlouhodobě zaměřovat,” doplňuje Jakub Kuneš, který má gaming v České spořitelně na starost a dodává: „Level up your life je nové motto, které spojuje Spořitelnu a gaming. Název Level up your life je z gamingového prostředí a znamená dostaň se na další úroveň v životě, posuň se o kus dál, a to je přesně to, co chceme ve spojení Spořitelny a gamingu dělat.”
Limitovaná edice gamingových Virtuálních George karet a Moneyback
Spořitelna téma gamingu rovněž podpoří limitovanou edicí Virtuálních George karet a speciálními nabídkami ve slevovém programu Moneyback. Od 7. srpna si mohou uživatelé v bankovnictví George vytvořit Virtuální George karty, a to hned ve třech limitovaných motivech. Do budoucna se Spořitelna chystá virtuální karty s tématem gamingu rozšiřovat. První, s obrázkem draka, se jmenuje Fiery revenge a původně její design navrhla umělá inteligence, následně ji překreslil grafik do finální podoby. Další dvě se jmenují Leviathan a Blazing wolf.
Na své si přijdou gameři i ve věrnostním programu Moneyback. V následujících týdnech tam najdou slevu na kroužky od Bridge Academy, kteří pořádají pro děti kempy a příměstské tábory, kde je učí programování v Minecraftu či Unity. Další speciální nabídkou bude Microsoft Game Pass Ultimate za zvýhodněných podmínek nebo Sleva do Playzone arény v Praze na Chodově.
Profil České spořitelny
Jsme nejstarší českou bankou, naše kořeny sahají až do roku 1825. Naším cílem je vést skrze poradenství jednotlivce, firmy a celou společnost k finančnímu zdraví a prosperitě. Jsme největší bankou v České republice s více než 4,5 milionu klientů a zároveň bankou nejdostupnější – disponujeme největší sítí poboček a bankomatů a naše digitální bankovnictví George je nejvyužívanější bankovní aplikací na českém trhu. Máme relevantní nabídku pro všechny typy zákazníků, ať jde o individuální klientelu, drobné podnikatele, malé a střední firmy až po velké korporace a klienty z veřejného sektoru. Od roku 2000 jsme součástí evropské bankovní skupiny Erste. Naše postavení nám dovoluje udávat trend v technologických a digitálních inovacích a zavádění nových služeb a produktů.
- Jsme první bankou, která se stará o finanční zdraví klientů. Veřejně jsme se zavázali, že do roku 2025:
- Pomůžeme všem našim klientům vytvořit finanční rezervu na nenadálé výdaje
- Zpřístupníme kvalitní finanční vzdělávání všem dětem v České republice
- Pomůžeme milionu našich klientů šetřit si na důchod
- Poskytneme českým firmám 50 miliard na zvýšení konkurenceschopnosti a udržení pracovních míst
- Zaujímáme vedoucí tržní pozici v oblasti retailových i firemních úvěrů, hypoték i v celkových vkladech. Našich služeb využívá každá druhá municipalita v České
- Naše internetové a mobilní bankovnictví George má více než 2 miliony uživatelů a je nejvyužívanější bankovní digitální službou na trhu.
- Nadace České spořitelny je největší bankovní nadací v ČR. Zaměřuje se především na děti a mladé lidi, u nichž chce vzděláváním rozvíjet takové dovednosti a postoje, které budou přispívat k jejich větší nezávislosti, soběstačnosti a finančnímu zdraví. Nadace do podpory vzdělávacích projektů investuje každý rok desítky milionů korun.