Společnosti Amazon Web Services (AWS), Amazon.com a Salesforce oznámily výrazné rozšíření svého celosvětového strategického partnerství. Rozšíření spolupráce zjednoduší využívání uceleného portfolia produktů a služeb AWS a Salesforce – zákazníci tak budou moci vytvářet a nasazovat výkonné firemní aplikace, které urychlí jejich digitální transformaci.
Partnerství sjednotilo produkty AWS a Salesforce, což nabízí zákazníkům nové možnosti. Vývojáři budou moci vytvářet a provozovat vlastní aplikace, které díky propojení CRM dat a workflow s vlastními řešeními nad AWS cloudy nebo integraci cloudových dat do Salesforce aplikací posílí využitelnost obou platforem. Salesforce také do svých nových aplikací začlení služby AWS z oblasti hlasu, videa, umělé inteligence a strojového učení. Díky nové části portfolia obou společností mohou zákazníci pořídit ucelená řešení přímo od Salesforce a následně plně využívat integrovaných AWS služeb na bázi platby za skutečně použité zdroje.
„Z těsné spolupráce mezi AWS a Salesforce těží naši zákazníci již více než pět let. Nyní posouváme vzájemné partnerství na zcela novou úroveň a integrujeme naše portfolio tak, aby mohli vývojáři využívat výhod technologií obou stran a vyvíjet jednotné aplikace rychleji a snadněji než kdykoli dříve,“ uvedl Andy Jassy, CEO společnosti Amazon Web Services a dodal:„Novým partnerstvím výrazně zjednodušujeme život vývojářům a umožňujeme vytvářet aplikace jimi preferovanými způsoby, odkudkoli a na jakékoli úrovni.“
„Naše nové partnerství je pro IT průmysl přelomové – umožní našim zákazníkům získat z platformy Salesforce Customer 360 skutečné maximum a ještě více podpořit úspěšnost jejich podnikání,“ řekl Marc Benioff, prezident a CEO společnosti Salesforce. „Díky maximálnímu sjednocení platforem obou firem mohou naši zákazníci z celého světa vytvořit tzv. jediný zdroj pravdy pro obchod, služby i marketing a zajistit úspěch naprosto odkudkoli,“ vysvětlil současně.