Slovenský start-up oznámil úspěšné ukončení další investice v celkové výši 7 milionů eur, kterou získal na expanzi do USA. Fond Venture to Future, Zero Gravity...
Analytici varují před podvodnými zkracovači URL. Jejich prostřednictvím šíří útočníci škodlivý kód FakeAdBlocker, který vydávají za aplikaci k blokování reklam, ve skutečnosti ale z kontrolního serveru...
Cílem iniciativy Zdravý hráč je naučit hráče videoher správnému pohybu a ukázat jim tak, že fyzická aktivita je naší přirozenou součástí. Tentokrát mohou za...
Discovery rozšiřuje svou diváckou základu pro olympijské hry v Evropě díky širokému pokrytí v podobě free-to-air vysílání, placených televizních přenosů i digitálních platforem, jejichž prostřednictvím svým...
Tradiční čistě český lifestyle magazín Luxury Guide a jeho sesterské tituly zaměřené na byznys, cestování a development mění majitele. Zavedené značky Luxury Guide, Luxury Business, Luxury Design&Developer a Luxury Travel&Style přecházejí po dvaceti letech pod mezinárodní investiční skupinu Khypo s. r. o. Ta stojí mimo jiné za fondem kvalifikovaných investorů Czech Capital Fund SICAV, jehož nemovitostní subfond CZECH CAPITAL RE byl letos Hospodářskými novinami vyhodnocen jako nejvýnosnější produkt ve své kategorii na domácím trhu.
Obrat českých e-shopů ve druhém čtvrtletí letošního roku dosáhl 50,45 miliard, což je v meziročním srovnání nárůst o více než deset procent. Rekordní druhý kvartál...
Jaké techniky používají podvodníci, kteří se snaží zneužít epidemické problémy spojené s Covid-19, zjišťovali analytici bezpečnostních společností. Prostudovali si nevyžádané e-maily a phishingové stránky,...
Svět reklamy po loňském špatném roce, způsobeném pandemií koronaviru, opět ožívá. Investice do ní rychle stoupají a aktuálně téměř dvojnásobně překonávají původní predikce pro...
Televizní sledovanost byla v roce 2020 výrazně ovlivněna celosvětovou pandemií covid-19 a s ní souvisejícím lockdownem. Jak vyplývá z reportu One TV Year in the...
Společnost Canon dnes oznámila, že uzavřela smlouvu se společností Cimpress, světovou jedničkou v oblasti velkoobjemového individualizovaného tisku. Tato dohoda odráží strategické rozhodnutí společnosti pokračovat v...
Pandemie COVID-19 zasáhla do řady odvětví a změnila zažité zvyky. Česká e-commerce patří mezi ty skupiny, které během loňského a letošního roku uspěly. Jedním...
Společnosti Amazon Web Services (AWS), Amazon.com a Salesforce oznámily výrazné rozšíření svého celosvětového strategického partnerství. Rozšíření spolupráce zjednoduší využívání uceleného portfolia produktů a služeb...
Nově oznámené načasování Google Privacy Sandboxu RTB House vnímá jako poměrně pozitivní krok. Dává více realistické načasování pro další hráče na trhu a odpovídá i pozornosti...
Productboard se umístil v rámci žebříčků firemní kultury vyhlašovaných americkým portálem Comparably v první padesátce hned ve třech kategoriích – nejlepší CEO pro diverzitu,...
Rostoucí poptávka po digitálních pojistných službách, nové technologie, demografické změny a proměňující se zákaznické preference ovlivní příjmy z pojišťovnictví, vyplývá z nové studie Insurance Revenue Landscape...
Slovenský start-up oznámil úspěšné ukončení další investice v celkové výši 7 milionů eur, kterou získal na expanzi do USA. Fond Venture to Future, Zero Gravity...
Analytici varují před podvodnými zkracovači URL. Jejich prostřednictvím šíří útočníci škodlivý kód FakeAdBlocker, který vydávají za aplikaci k blokování reklam, ve skutečnosti ale z kontrolního serveru...
Cílem iniciativy Zdravý hráč je naučit hráče videoher správnému pohybu a ukázat jim tak, že fyzická aktivita je naší přirozenou součástí. Tentokrát mohou za...
Tradiční čistě český lifestyle magazín Luxury Guide a jeho sesterské tituly zaměřené na byznys, cestování a development mění majitele. Zavedené značky Luxury Guide, Luxury Business, Luxury Design&Developer a Luxury Travel&Style přecházejí po dvaceti letech pod mezinárodní investiční skupinu Khypo s. r. o. Ta stojí mimo jiné za fondem kvalifikovaných investorů Czech Capital Fund SICAV, jehož nemovitostní subfond CZECH CAPITAL RE byl letos Hospodářskými novinami vyhodnocen jako nejvýnosnější produkt ve své kategorii na domácím trhu.
Obrat českých e-shopů ve druhém čtvrtletí letošního roku dosáhl 50,45 miliard, což je v meziročním srovnání nárůst o více než deset procent. Rekordní druhý kvartál...
Jaké techniky používají podvodníci, kteří se snaží zneužít epidemické problémy spojené s Covid-19, zjišťovali analytici bezpečnostních společností. Prostudovali si nevyžádané e-maily a phishingové stránky,...
Svět reklamy po loňském špatném roce, způsobeném pandemií koronaviru, opět ožívá. Investice do ní rychle stoupají a aktuálně téměř dvojnásobně překonávají původní predikce pro...
Klientské databáze patří k nejcitlivějším datům každé firmy, zejména v oblasti e-commerce. Proto se mnohé z nich zdráhaly svěřit jejich správu externím poskytovatelům. V...
Pandemie COVID-19 zasáhla do řady odvětví a změnila zažité zvyky. Česká e-commerce patří mezi ty skupiny, které během loňského a letošního roku uspěly. Jedním...
Společnosti Amazon Web Services (AWS), Amazon.com a Salesforce oznámily výrazné rozšíření svého celosvětového strategického partnerství. Rozšíření spolupráce zjednoduší využívání uceleného portfolia produktů a služeb...
Productboard se umístil v rámci žebříčků firemní kultury vyhlašovaných americkým portálem Comparably v první padesátce hned ve třech kategoriích – nejlepší CEO pro diverzitu,...
Rostoucí poptávka po digitálních pojistných službách, nové technologie, demografické změny a proměňující se zákaznické preference ovlivní příjmy z pojišťovnictví, vyplývá z nové studie Insurance Revenue Landscape...
Žádost o poskytnutí alespoň nějakých údajů na nás dnes vyskočí téměř na každé internetové stránce. Lidé nad sdílením svých dat přemýšlejí a naprostá většina...
V 1. pololetí nakoupili investoři v Česku kryptoměny za téměř 3,5 miliardy korun. Proti začátku roku se v posledních měsících růst objemu obchodů zpomalil, stále...
Hudební skupiny Pentaklll, True Damage či K/DA zná snad každý herní fanoušek. Virtuální kapely ze světa League of Legends slaví úspěchy po celém světě a na YouTube mají stovky milionů zhlédnutí. Riot Games nyní rozšiřuje své hudební universum o nové album Sessions Vi s relaxační Lo-Fi muzikou. Zbystřit by ale měli také streameři a tvůrci videí. Obsah totiž není chráněn přísnými autorskými právy a hudbu je možné použít ve streamech či videích.
Mediální zastupitelství Atmedia prodalo za první pololetí letošního roku o 49 % více GRPů než za stejné období v loňském roce. Výrazný nárůst souvisí s vyšší poptávkou po televizní reklamě i vyšší sledovaností tematických televizních stanic, které za prvních šest měsíců dosáhly podílu na sledovanosti ve výši 5,25 %.
Regionální potraviny nacházejí své místo ve speciálním pultu prodejny již od roku 2015. Nyní BILLA natočila seriál na podporu lokálních dodavatelů s názvem Za gustem Lukáše Hejlíka. Ve 13 dílech představuje 13 unikátních příběhů regionálních dodavatelů.
Finský start-up na doručování jídla spouští Wolt Market, který bude fungovat jako samostatný obchod na úrovni ostatních retailových partnerů. Po Finsku a Řecku se Wolt rozhodl obchod otevřít i v Česku, Dánsku a Maďarsku. Následně bude pokračovat i v dalších zemích, v nichž vidí největší potenciál. Praha se prvního Wolt Marketu dočká na podzim. Zákazníkům nabídne více než tisíc položek a expresní doručení. Dosud Wolt na tuzemském retailovém trhu navázal spolupráci s více než 200 maloobchodními partnery.
První novinová společnost (PNS), největší distributor tisku na českém trhu, kontinuálně cílí na zvýšení zájmu čtenářů o noviny a časopisy. Na přelomu dubna a května...
Doba, kterou Češi věnují sociálním sítím je stále nejvyšší v historii. Průměrně na nich strávíme denně zhruba dvě a půl hodiny a 16 % z nás pak dokonce více než 4 hodiny za den. Vyplývá to z výsledků průzkumu AMI Digital Index, který už šestým rokem mapuje trendy v používání sociálních sítí u uživatelů internetu v České republice a letos nově i na Slovensku. Letošní průzkum také poprvé sleduje trendy mezi populací nad 60 let. U starší generace je podle výsledků nejpopulárnější Facebook, na kterém tráví nejvíce času ze všech sociálních sítích a zároveň jsou nejčastějšími přispěvateli. Mladší generaci naopak více táhnou dynamické a vizuálně zaměřené sítě jako TikTok, Instagram Stories nebo Snapchat.
Celkem 11 hackerských týmů se tuto sobotu utkalo v Pražském inovačním maratonu #NakopniPrahu2, aby pomocí technologií pomohly zlepšit život Pražanů. Finalisté prezentovali v pražském CAMPu před odbornou porotou své projekty a prototypy řešení, na kterých od února pracovali. Vítězem inovační soutěže se stal projekt Metacity, který si klade za cíl zjednodušit komunikaci mezi občany, developery, neziskovými organizacemi, městskými institucemi a dalšími zájmovými skupinami podílejícími se na rozvoji a plánování města skrze vizualizaci dat. Vítězný tým převzal z rukou primátora hl. m. Prahy Zdeňka Hřiba šek ve výši 50 000 Kč na podporu s realizací svého vítězného nápadu.
Komunikační agentura Rubikon PR, která se zaměřuje na klienty z oblasti e-commerce a technologií, rozšiřuje své portfolio klientů působících na slovenském trhu o přední evropskou...
Anytime carsharing, přední hráč na poli služeb sdílených vozů, dále rozšiřuje svůj vozový park. Nyní přidává k oblíbeným vozům Toyota Yaris a Toyota Corolla Hatchback...
Společnost Philip Morris ČR a.s. získala se svým zařízením na nahřívaný tabák IQOS ocenění Czech Superbrands 2021. Ocenění udělila komise expertů Brand Council v rámci několika kol...
Nejhodnotnější značky světa zaznamenaly rekordní růst, jejich kumulovaná hodnota dosáhla 7,1 bilionů USD, tedy částky srovnatelné se součtem ročního HDP Francie a Německa; vyplývá tak...
Největší provozovatel kontaktních center v Česku, společnost Conectart posiluje svůj tým o další výraznou osobnost. HR oddělení se od 1. března 2021 ujala Markéta Kalousková,...
Nový lifestylový časopis Na chalupě s Terezou Bebarovou z portfolia mediální skupiny MAFRA je určen všem čtenářům, kteří se zajímají o stylový život ve venkovských...
Platforma pro sdílení aut HoppyGo odstartovala kampaň pro hlavní letní sezónu, kterou připravila ve spolupráci s kreativní agenturou WMC/Grey. Kampaň vtipnou formou představuje klíčové...
Stanice China Global Television Network (CGTN) v pondělí představila oficiální píseň a videoklip k celosvětové kampani The Media Challengers, jejímž cílem je upozornit na...
Společnost Pilulka Lékárny přichází po osmi letech s celkovou změnou identity, která reflektuje zákaznické emoce a preference, je modernější a ukazuje +pilulku jako atraktivní...
Do digitální marketingové agentury Advisio nastoupila nová marketingová manažerka Lada Čecháčková. Na starosti bude mít koordinaci veškerých marketingových aktivit agentury včetně HR marketingu, četných...
Společnosti Astute Solutions a česká společnost Socialbakers dnes oznámily, že se mění na novou značku Emplifi. Ta bude zákazníkům poskytovat jednotnou Customer Experience (CX) platformu podporovanou společností Audax. Za...