Zaměstnanci obchodů Albert se na televizních obrazovkách objevují v celkem šesti spotech, které upozorňují na výhodné nákupy. Práce u obchodníka jim dává smysl a zároveň věří v to, co dělají. Proto se opakovaně zapojují do marketingových aktivit a dávají jim tak kus autentičnosti.
„Máme skvělé zaměstnance, kteří stojí za tím, co děláme. Takže jsme sáhli do jejich řad. Vybrali jsme šestici lidí, se kterými jsme natáčeli v prvním lednovém týdnu a tímto jim ještě jednou děkuji za trpělivost a za profesionální výkon,“ popisuje Veronika Hudecová, manažerka brandové komunikace v Albertu.
Natáčení v hypermarketu v pražských Nových Butovicích probíhalo od večera až do čtvrté hodiny ranní následujícího dne. „Byla to zajímavá zkušenost, ale začátky nebyly vůbec jednoduché. Ve chvíli, kdy zazněla klapka, mi vypla hlava, ztuhlo tělo a ztratil jsem se v čase. Důležité pro mě ale bylo to, že jsem věřil tomu, co říkám a to, že nikde jinde fakt neseženete levněji,“ vzpomíná na natáčení Dušan Kunčický, senior manažer kategorie pečiva v Albertu.
Shoduje se s ním také ředitel MBOS Petr Beran: „Na začátku jsem byl sice nervózní, ale také odhodlaný to nezvorat, protože Albert je moje druhá rodina. Mám kolem sebe skvělé lidi, kolegy a nechtěl jsem zklamat. To, co jsem říkal, šlo navíc opravdu ze mě, věřím tomu.“